Egy gazdaság életében a kisebb, de még a teljes telepet átfogó építési és technológiai fejlesztések is elenyészően rövid idő alatt befejeződnek a későbbi üzemeltetési időszak hosszához képest. Nem mindegy tehát, hogy ezekben az üzemeltetés évtizedeiben(!) milyen szerviz szolgáltatást kapunk. A Stallprofi Magyarország Kft az utóbbi években az egyre nagyobb Partnerkörnek köszönhetően kiemelt figyelmet fordított a szerviz- és alkatrészellátás hatékonyságának növelésére. Egy jól felépített szervizháttér könnyű és gyors ügyintézést tesz lehetővé az Ügyfélnek, átlátható és jól felszerelt készlettel és annak rendszerezett nyilvántartásával rendelkezik. Egy ilyen összetett szolgáltatás működtetéséhez különösen fontos, hogy jól képzett szakemberek álljanak az Önök rendelkezésére.
|
|||
A vállalatirányítási szoftverünk típusának kiválasztásánál az egyik döntő szempont az volt, hogy a szerviz oldalon milyen lehetőségeket kínál a rendszer. A pontos és rendszeresen karbantartott nyilvántartásunkkal olyan szervizelési szolgáltatást kínálunk, amelyben a probléma forrása a lehető leghamarabb feltárásra kerül, a tévedés lehetősége pedig minimális.
De hogyan is működik a Stallprofi szerviz szolgáltatása?
1. Az Ügyfél ismerteti a problémát telefonos elérhetőségeink egyikén, vagy akár itt a weboldalon online. 2. A problémát regisztráljuk a vállalatirányítási rendszerünkbe, így az a jövőben bármikor visszakereshető, az információ feldolgozása pedig nem egy papír cetli szerencséjén vagy szerencsétlenségén múlik. 3. Sok esetben már telefonon keresztül tudjuk orvosolni a problémákat, mert a beazonosítás és feltárás a széleskörű és alapos projektadminisztrációnak köszönhetően gyors és egyszerű. 4. Ha telefonon nem sikerül megoldanunk a problémát, akkor internetes távfelügyelettel az olyan kiemelten fontos technológiai egységek, mint a szellőzés, vagy az egyedi azonosításos takarmányozás azonnal elérhetőek számunkra is, hogy még gyorsabban megtalálhassuk a megoldást. 5. Ha esetleg így sem sikerül megtalálni a hiba forrását, akkor igyekszünk mielőbb a helyszínre sietni a jól felszerelt szerviz kocsinkkal. 6. A vállalatirányítási rendszernek köszönhetően a szervizelési feladatainkat, illetve azok megoldását évekre visszamenőleg láthatjuk, egyre hatékonyabbá téve ezzel saját munkánkat, hogy az üzemeltetés évtizedei könnyen és eredményesen teljenek Partnereink számára. |
|||
Távfelügyelet – kényelmes és gyors
Többé nem kell megvárni a helyszíni kiszállást! A szellőzőrendszerünk és az egyedi azonosítós takarmányozó állásunk internetes távfelügyeleti lehetősége nagyban megkönnyíti a gazdák életét. Ha probléma akad például a szellőzőrendszer kezelését illetően, felkészült kollégáink azonnal rendelkezésre állnak. Távoli eléréssel nekünk is lehetőségünk van azonnal átnézni akár csak egy istálló egyetlen termét, vagy akár a teljes telep szellőzését is, sőt a helyes beállítások megtalálásában is segítünk. Minden teremről az aktuális információkat látva (állomány nagyság, súly, kor, hőmérséklet, légmennyiség, szellőzésgörbe, stb.) rendkívül hatékonyan és gyorsan tudunk segíteni anélkül, hogy a helyszínre kellene sietnünk, megspórolva Önnek ezzel pénzt és időt. Hasonló a helyzet az Intec és Fitmix egyedi azonosítós kocatakarmányozó rendszereknél is. „Élő képet” kapunk a kocák aktuális takarmányfelvételéről, vissza tudjuk keresni a múltjukat, közösen megtalálhatjuk a helyes beállításokat és orvosolhatjuk a felmerülő nehézségeket. Ezzel a szolgáltatással Ön úgy fogja érezni, mintha mi is folyamatosan ott állomásoznánk a telepén, felügyelve, hogy semmilyen hiba ne akadályozhassa a hatékony és eredményes termelésben. Érdemes kihasználni ezt a technikai segítséget. |
|||